آموزش کامل 2 روش ریموت زدن به سرور لینوکس و ویندوز انزل وب

سرعت منحصر به فرد سرورهای لینوکس منجر شده است تا کاربرد آن در دنیای کنونی بسیار زیاد باشد و از نظر امنیتی نیز، لینوکس بهترین پیشنهادها را در مقایسه با سایر سیستم عاملها دارد. این ویژگی منحصربهفرد، همچنین باعث افزایش سرعت اتصال و بهبود عملکرد کلان برنامه میشود. اکنون در بخش بعدی این مطلب، نحوه استفاده از ابزارهایی شرح داده میشود که در بهرهبرداری از دستگاهها یا اپلیکیشنها و به دنبال آن، امکان دسترسی به آنها کاربرد دارند. به دلیل استفاده از هسته لینوکس در این سیستم عامل، سرعت و سادگی جزو مشخصههای اصلی سیستم عامل میکروتیک است. البته، باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که در یک سرور مجازی ویندوز سرعت عملکرد پایینتر از نوع لینوکسی است و شما مطمئنا در نسخه لینوکسی عملکرد بهتری را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که به دنبال راه اندازی یک قابلیت سرور بازی هستید و نیاز به پردازش حجم بالایی از اطلاعات را در کوتاهترین زمان دارید، باز هم شما با استفاده از میتوانید به خواستههای خود دست پیدا کنید. مزایای سرور مجازی اختصاصی در نگاه اول هزینه پایینتر آن است و در قدم بعدی شما با این قابلیت میتوانید به پهنای باند بالاتری نسبت به سرورهای معمولی دست پیدا کنید.

لینوکس یا ویندوز قابلیت دسترسی به یک ایمیل سرور از دیگر کاربردها است و شما با این روش میتوانید بدون محدودیت به ویژگی ارسال ایمیلهای نا محدود و سریع دست پیدا کنید. شما با انتخاب یک که در یک دیتاسنتر معروف قرار دارد، مطمئنا خواهید توانست تا به سرعت و پهنای باند منحصر به فردی دست پیدا کنید. در صورتی که هدف شما دست یابی به یک در هلند یا حتی آلمان باشد، این کار امکان پذیر است. لینوکس یک سیستم عامل اپن سورس و قدرتمند از نظر سرعت پردازشی است؛ بنابراین شما پس از استفاده از یک تحت لینوکس به ابزارها و ویژگیهای متنوعی دسترسی خواهید داشت. میزبانی میتواند قدرت و سرعت مورد نیاز را فراهم کند، بنابراین وقتی ترافیک بیشتری از حد انتظار دریافت میکنید، نیازی به پرداخت هزینههای اضافی ندارید. چه بخواهید سرعت را بهینه کنید یا امنیت را افزایش دهید، پیکربندی به شما امکان می دهد این تنظیمات را به راحتی انجام دهید.  &;&;​​.

به همین دلیل برای مراقبت و خنک کردن آنها بهترین روش ها به کار گرفته می شود. کالی لینوکس توزیع نامطلوبی دارد و بسیاری از استاندارد ها را رعایت نمی کند . امروزه لینوکس یکی از پر طرفدارترین سیستم عاملها در دنیا است که کاربردهای فراوانی از جمله سرورها، مین فریم ها () و ابزارهای کوچک مانند کامپیوترهای شخصی، تلفن همراه و بسیاری از موارد دیگر. به همین دلیل امروزه شاهد انواع سروهای مجازی هستیم که دارای کاربردهای متفاوتی هستند. باید بگویم از نظر امنیت در کل دنیا سیستم عامل لینوکس حرف اول را می زند که این خود یک دلیل بسیار منطقی برای انتخاب است. ما شاهد این موضوع هستیم که دنیای ما با دنیای شبکه و اینترنت بسیار وابسته و بخشی مهم از زندگی هستند و بستر اصلی برای دیتا های ما محسوب می شوند و در نتیجه باید به موضوع امنیت در دنیای امروزی که امری حیاتی و بسیار مهم است توجه ویژه ای داشت. بهصورت دورهای و هر شش ماه یکبار برای آن بهروزرسانی با پچهای امنیتی قوی منتشر میشود. ارور 404 یکی از رایجترین خطاهاست و به پیدا نشدن اطلاعات مربوط میشود.

سرور مجازی ویندوز زمانی به کار خواهد آمد که وب سایت شما و بخش بک اند آن با زبانهای توسعه داده شده مایکروسافت ساخته شده باشد. زمانی که تعداد بازدید وب سایت شما رو به افزایش رفت و این میزان از حد مشخصی عبور کرد، شما نیاز خواهید داشت تا به فکر استفاده از سرور مجازی اختصاصی باشید یا پلنتان را ارتقا دهید. استفاده کردن از یا به کار بردن سرورهای معمولی کاملا وابسته به نیازهای شما است و در این مسیر باید وسعت کسب و کارتان را نیز در نظر داشته باشید. برای نمونه شما در این موارد میتوانید از اوبونتو یا توزیع دبیان استفاده کنید و به قابلیتهای منحصر به فرد آنها دسترسی داشته باشید. هزینهها در این مورد نسبت به سرورهای اشتراکی مطمئنا بالاتر است و شما برای مدیریت آن نیز لازم خواهید داشت تا دانش فنی و اطلاعات دقیقی از مدیریت داشته باشی.د در واقع، این مشکل است و شما برای دسترسی به تمامی قابلیتهای آن و عملکرد منحصر به فرد، باید کانفیگ و پیکربندی دقیقی روی آن برای اپلیکیشن چه سروری لازم است؟ داشته باشید. سرورهای مجازی اختصاصی نسبت به نوع اشتراکی یا نسبت به سرورهای اختصاصی دارای معایبی نیز هستند. مطمئنا در صورتی که شما از سرورهای مجازی مدیریت نشده استفاده کنید نیاز است تا در این مورد دانش تخصصی داشته باشید و در بسیاری از موارد ممکن است مباحث امنیتی نیز پیش بیاید.