ویزای استارتاپ کانادا [2024]؛ هزینه، مراحل و شرایط

برای اخذ ویزای تحصیلی، متقاضیان باید تمکن مالی خود را برای تامین هزینههای زندگی و تحصیل اثبات کرده و یا در غیر این صورت بورسیههای تحصیلی دریافت کرده باشند. در ادامه در بندهای مربوطه بیشتر توضیح داده خواهد شد. همچنین برای رسیدگی به پروندههای معوقه و از طرفی جلوگیری از رخداد مجدد این اتفاق، سرعت رسیدگی به پروندهها و همچنین امکانات و نیروی کار مازاد در این راستا بیشتر شده است. همانند سابق و بدون مشکلی در حال انجام است و تنعا حجم پروندههای معوقه به دلیل استقبال روزافزون برای مهاجرت به این کشور زیاد است. مهمترین وظیفه وکیل منعقد کردن یک قرداد مشخص و شفاف با فرد متقاضی است که در آن تمام وظایف و اقدامات وکیل شرح داده شده است. همواره رتبههای زیر 20 جهانی را از آن خود مینماید. عموما مهاجرت خانوادگی به کانادا به طور کلی امکانپذیر است، اما اینکه چه اشخاصی میتوانند متقاضی را همراهی کرده، کمی تفاوت در این کلیت ایجاد مینماید. اما هر یک از این روش های مهاجرتی کانادا شامل جزئیاتی است که در ادامه به اختصار به شما توضیح می دهیم. کسانی که متقاضی مهاجرت به کانادا از روش های مختلف هستند، باید بدانند که تهیه مدارک به طور دقیق و درست اهمیت زیادی دارد.

استارتاپ کانادا

ولی اگر تا به حال سابقه انجام اینترنتی امور مهاجرت و ویزا را نداشته و از تجربه کافی برای تکمیل فرم درخواست ویزا، آماده سازی و ترجمه مدارک سفر و گذراندن مراحل مختلف این پروسه بهره مند نیستید، این امکان را دارید تا انجام کارهای مورد نیاز خود را به دست یک موسسه مهاجرتی معتبر سپرده و با این کار درصد و شانس موفقیت خود را برای مهاجرت به کشور کانادا افزایش دهید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید با مهاجرت به کانادا شرایط زندگی خود را تغییر دهید و یا به امکانات و فرصتهای بهتری دست پیدا کنید تا پایان این مقاله با ادب ویزا همراه شوید. کارشناسان پس از طی مراحل لازم، وقت سفارت برای شما تنظیم کرده و زمان دقیق آن را به اطلاع شما میرسانند. تا پایان اعتبار ویزای تحصیلی، دانشجویان می توانند در کانادا زندگی، تحصیل و به صورت پاره وقت کار کنند. ​​​.

هزینه مهاجرت به کانادا 2023 ✔️ حداقل هزینه های اقامت و رفتن به کانادا همچنین حتی قبل از مرحله اخذ اقامت دائم کانادا توسط متقاضی، باید گفت که همسر به عنوان همراه، اجازهی کار تمام وقت و از نوع Open Work Permit را خواهد داشت و همچنین فرزندان هم حق تحصیل در مدارس این کشور را خواهد داشت. در حال حاضر در کانادا بیش از 30 گروه قومیتی مختلف در کنار یکدیگر زندگی میکنند و همین موضوع موجب غنی شدن فرهنگ کانادایی در خلقیات اجتماعی و هنجارهای فرهنگی گردیده است. شما تنها با داشتن این مبلغ، میتوانید پرونده خود را استارت بزنید و از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب حامی مهاجر، جایگزینی برای مدارکی که ندارید، ایجاد کنید (برای مثال در صورت نداشتن دعوتنامه یا سابقه سفر نیز میتوانید ویزای توریستی کانادا دریافت کنید). تست مدیکال ویزای کانادا، شامل یک پرسشنامه سابقه پزشکی، معاینات فیزیکی و سایر آزمایشات احتمالی است. ماهیت اصلی مهاجرت تحصیلی به کانادا یک بازه زمانی طولانی اما موقتی بوده و از همان ابتدا نمی توان آن را در دسته برنامه های دائمی مهاجرت کانادا قرار داد. در این حالت شخص اسپانسر تحت یک سری شروط ساده از جمله تمکن مالی برای نگهداری و تامین مخارج و مسکن برای والدین و همچنین پدربزرگ و مادربزرگ، میتواند برای اقامت والدین تحت عنوان برنامه ویزای اسپانسرشیپ کانادا اقدام نماید و در صورتی هم که توان ارائه تمکن مالی ذکر شده را نداشته باشد، میتواند بجای اسپانسرشیپ، برای سوپر ویزای والدین اقدام ویزای سرمایه گذاری آمریکا | گروه وکالتی یزدانی وای ال جی نماید.

مهاجرت به کانادا

در این روش فرد باید با یک شخص کانادایی ازدواج کند. در واقع تا حدی که برای افراد متقاضی مهاجرت، روش تحصیلی یک اولویت بوده و برای متقاضیان مهاجرت به کانادا، روش تحصیلی نسبت به دیگر روشها جذابتر خواهد شد و بسیاری آن را در اولویت قرار خواهند داد. واکسن سینوفارم نیز در هفتههای آخر سال 2021 به این لیست اضافه گردیده و در نتیجه متقاضیان ایرانی که غالبا از این واکسن استفاده نموده نیز در این راستا دغدغهایی نخواهند داشت. در طی اجرای واکسیناسیون سراسری در کانادا در سال 2021 میلادی همهی محدودیتهای سفر به کانادا برداشته شده است و در حال حاضر به شرط تزریق حداقل 2 دوز از یکی از واکسنهای مورد تایید کانادا برای سفر به این کشور محدودیتی وجود ندارد. بنابراین یک شخص دارای صلاحیتهای لازم در راستای یکی از برنامههای مهاجرتی این کشور، در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی برای به جریان انداختن پرونده خود از سمت اداره مهاجرت و دریافت ویزا ندارد. این است که شخص متقاضی میتواند همسر و کلیه فرزندان زیر 18 سال را با خود ببرد و همچنین در صورتی که شخص موفق به اخذ اقامت دائم کانادا شود، نه تنها برای اقامت دائم همسر و فرزندان خود نیز میتواند اقدام کند، بلکه در این مرحله برای ویزای والدین و حتی پدربزرگ و مادربزرگ خود نیز میتواند اقدام نماید.