مدل کسب و کار پلتفرمی چیست؟

این شرکتها اغلب در ابتدا توسط بنیانگذاران کارآفرین خود حمایت میشوند و برای توسعه محصول یا خدمات مورد استفاده قرار میگیرند، زیرا بنیانگذاران آنها معتقدند برای این کار تقاضا وجود دارد. همه بیکار میشوند؟ آیا همه به یک پلتفرم ایرانی مهاجرت میکنند؟ مهم نیست که مخاطبان هدف شما چه هستند، آنها به لطف فناوری پیشنهادات سرصفحه خود، تقاضای تبلیغات نامحدودی برای همه و عمودی ها دارند. این می تواند منبع اصلی درآمد شما باشد زیرا این نوع تبلیغات بومی بسیار بهتر از سایر اشکال تبلیغات کار می کند. این پلتفرم به صورت منبع باز برای آموزش آنلاین در اختیار مربیان قرار گرفته است که قابل توسعه و تنظیم است. و بازارهای باز را برای فروش تمام موجودی بدون باقی مانده فراهم می کند. آنها میتوانند فروشگاههای برنامه، بازارهای آنلاین و جوامع توسعهدهندگان را فراهم کنند تا تعاملات و تبادل داده بین اعضای اکوسیستم را تسهیل کنند. برای مثال تاخیر پلتفرمی مثل ادجاست، بین ۱۰ دقیقه تا یک ساعت بود. اگر بخواهم مثال بزنم در کشورهای توسعهیافته کمتر کشوری خودرو تولید میکند تا آن را جایگزین خودروهای داخلی کند. آربیتراژ ترافیک به خودی خود یک موضوع بزرگ است و شما باید قبل از اینکه بتوانید از آن سود خوبی کسب کنید، مطالعه و آزمایش زیادی انجام دهید.

فضای ابری ایرانی این به شما کمک می کند تا با ایجاد نظرات در وبلاگ ها و وب سایت ها مورد توجه خوانندگان و بازدیدکنندگان قرار بگیرید. این پلت فرم زیبا به شما کمک می کند تا توسط بازدیدکنندگان در وب سایت های ناشران پیشرو کشف شوید. شما می توانید سایت خود را با نرخ ثابت برای تبلیغات بنری لیست کنید و تبلیغ کنندگان از طریق پلتفرم تبلیغات سایت شما را خریداری می کنند. این محصول یا خدمات شما را مطالعه می کند و به گونه ای کار می کند که در سایت ناشر کامل به نظر برسد. همه فرصت ها را به شما ارائه می دهد تا ترافیک خود را بر اساس نیازهای خود هدف قرار دهید. پست های بیش از 40 میلیارد برداشت ماهانه دریافت کردند و می توانند ترافیک بسیار هدفمندی را به دارایی وب شما ارسال کنند. شما می توانید یکی را که فکر می کنید برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید. گوگل حستبلیغ یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین شبکه های تبلیغاتی در اینترنت است.

استارت آپ بومی یکی دیگر از گزینه های درخشان که مطمئناً باید امتحان کنید، پلتفرمی به نام ShareThrough است. در یک فضای دیجیتال به نام «فضای ابری». به عنوان بخشی از سرمایه گذاری های بزرگتر خود، یاهو این پلتفرم تبلیغاتی به نام Gemini را راه اندازی کرد تا به تبلیغ کنندگان و ناشران کمک کند تا به بینندگان بیشتری دسترسی پیدا کنند. زبان بازیگران مجموعه نون خ فارسی با لهجه کرمانشاهی است، نون خ در قسمتهای متعددی از، از ترانههای هنرمندان کرد زبان استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه همچون مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش بهره برده است. «فرادرس» یکی از این نامهاست که با هدف ایجاد دسترسی آسان، همیشگی و همگانی به دانش آکادمیک و تخصصی شروع به کار کرد. ۱۰- کسب و کار خود فیلم را رشد دهید. از روال های فنی گرفته تا نظارت بر کیفیت ترافیک و بهینه سازی کمپین، می توانید به مدیران توانمند Geozo تکیه کنید، به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی روی اهداف اصلی کسب و کار خود تمرکز استارتاپ کنید.

پلت فرم های ابری و محصولات مقیاس پذیر چیست؟ یک تیم مجرب در زمینه تبلیغات که سال هاست فعالیت می کنند، نوع متفاوتی از جریان درآمد را برای کسب و کارتان به شما ارائه می دهند. برای مثال می توانید تنها در محدوده شهر و منطقه خود فعالیت کنید و به معرفی خبره های منطقه خود در زمینه انواع خدمات بپردازید. برای مثال یک دستگاه هوشمند تلفن همراه یا تبلت، می تواند دارای پلتفرم اپل (IOS) یا اندروید باشد. این پلتفرم می تواند توسط ناشران برای تشویق کاربران خود به خواندن و مشاهده محتوای بیشتر در یک پلت فرم کوچک استفاده شود. ناشران از طریق PayPal و سایر گزینه های پرداخت پیشرو، پرداخت های هفتگی دریافت پلت فرم های ابری و محصولات مقیاس پذیر چیست؟ می کنند. همه ی ما می دونیم که به خاطر شیوع ویروس کرونا و لغو شدن تمام کلاس ها ، همایش ها و کنفرانس ها به صورت حضوری ، بحث آموزش و برگزاری همایش های آنلاین داغ شده . ما تا کنون جذب سرمایه از مرکزی نداشته ایم و تمام سرمایه لازم برای این پلتفرم از لحظه ی شروع تا به اکنون توسط خانواده اسکای روم انجام شده . هدف ما ارتقاء پیام رسانهای داخلی است به نحوی که زمانی که مردم از آنها استفاده میکنند احساس کنند که تفاوتی با پیام رسانهای خارجی ندارند. ᠎​!