علت پامپ و دامپ بیت کوین چیست

بنابراین خرید اتریوم از جمله معاملاتی به حساب میآید که افراد زیادی را به خود جذب میکند. تا چندی پیش، کاربران صرفا با یک آی پی ثابت از کشورهای مختلف دنیا میتوانستند که حساب کاربری خود را بدون هیچگونه نگرانیای باز کرده و به خرید و فروش یا استیک کردن ادامه دهند. از آنجاییکه کشور ایران در لیست تحریمهای متنوع بانکی است، بایننس موظف شده است که هیچگونه خدمات رسانیای به ایرانیان انجام ندهد. این فرآیند یک پروسه مشخص است برای انجام یک تراکنش که در این قسمت قصد واشکافی آن را نداریم. پاداش استخراج بلاک در ابتدا ۵۰ بیت کوین بود؛ اما این میزان براساس قوانین بیت کوین هر چهار سال یک بار نصف میشود. اگرچه این کار باعث افزایش میزان کمیسیون پرداختی برای جابجا کردن رمزارزها میشود، اما مانع از شناسایی آدرس نهایی والت شما شده و میتوانید بدون دغدغهی بسته شدن حساب، به فعالیت خود در بایننس ادامه دهید. درحالیکه اکوسیستم اتریوم برای اجرای بهروزرسانی دنکان (Dencun) آماده میشود، مایلز دویچر، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، به بررسی آلت کوینهایی پرداخته است که بهدنبال این رویداد آماده رشدی چشمگیری میشوند. البته لازم است به این نکته اشاره نماییم که خرید و فروش هر ارز دیجیتالی میزان کمیسیون متفاوتی با ارزهای دیجیتالی دیگر دارد.

، کاربران ایرانی نباید در این صرافی فعالیت کنند.

اصولا کاربران برای انجام معامله در این صرافی باید ابتدا ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم و موارد دیگر خریداری کرده و سپس آن را در حساب خود ذخیره کرده و معامله انجام دهند. اما با این وجود، صرافی بایننس نسبت به پلتفرمهای دیگر از کاربران خود کمیسیون کمتری برای انجام معاملات خود دریافت میکند. اما با افزایش فشارهای سازمانهای بزرگ دنیا بر روی بایننس، این شرکت یک قرارداد همکاری با قول آی تی در حوزه بلاک چینها منعقد کرده است. طبق قوانین صرافی دیجیتال بایننس، کاربران ایرانی نباید در این صرافی فعالیت کنند. صرافی بایننس اگر متوجه شود که شما از ایران در این سایت فعالیت میکنید، احتمالا به شما ایمیلی مبنی بر لزوم احراز هویت خواهد زد و یا ممکن است مستقیما از شما درخواست کند که دارایی خود را خارج کنید. این بالاترین قیمت بیتکوین در ایران است و رهبر بازار ارز دیجیتال بیشتر از هر موقع دیگری به مرز سه میلیارد نزدیک شده.

، تایید انسان بودن (ربات نبودن) است.

معرفی و بررسی ۷ صرافی برتر ارز دیجیتال خارجی - حسینی فایننس در هنگام انتخاب صرافی اولویت اولتان را قیمت کوین مدنظر قرار ندهید. یکی از مهمترین نکاتی که باید برای انتخاب یک صرافی مطمئن در نظر داشته باشید، تنوع منطقی توکنها و ارزهای دیجیتال لیستشده در صرافی است. شاید یکی از انتخابهای مناسب برای فعالیت در بایننس، مجموعه آی پی ثابت باشد (صرفا در حال حاضر چند بیت کوین در گردش وجود دارد؟ | کوین ایران در حد توصیه). یکی از سیستمهای منحصر به فرد و جذاب صرافی دیجیتال بایننس، تایید انسان بودن (ربات نبودن) است. از آنجاییکه سیستمهای هوشمند بایننس، فعالیت همهی کاربران را در نظر میگیرند، قبل از همه چیز لازم است تا یک ویپیان با آیپی ثابت خریداری شود. از آنجاییکه ایرانیان به بانکهای بینالمللی دسترسی نداشته و عموما برای خرید رمز ارز ابتدا وارد یک صرافی دیجیتال ایرانی شده (مثلا نوبیتکس) و تتر خریده و آن را به بایننس انتقال میدهند، امکان رهگیری تراکنشها و پیدا کردن کاربران ایرانی از آدرسهای والتشان وجود دارد. از آنجاییکه تمامی دسترسی کاربران به حساب بایننس با استفاده از ایمیل امکانپذیر است، حتما از ایمیل اصلی خود استفاده کنید و مطمئن شوید که هرگز پسورد ایمیل خود را فراموش نخواهید کرد. از آنجایی که ما در ایران بوده و نمیتوانیم از شماره تلفن استفاده کنیم، بر روی تب شماره تلفن به هیچ عنوان کلیک نکنید.

از طرف دیگر، اگر شما کسی را در خارج از ایران ندارید و تا کنون فقط با آی پی ثابت کار میکردید، این روش میتواند برای شما موثر باشد. میزان کارمزد بسته به حجم معامله شما متغیر است و برخی از صرافیها کارمزدی بابت تبدیل ارزها از کاربران دریافت نمیکنند.این روش برای کاربرانی مناسب است که میخواهند ارزهای دیجیتال خود را بهصورت مستقیم و در داخل صرافی به اتریوم تبدیل کنند. البته در این بین نباید فراموش کنید که استراتژی های مختلفی مانند سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت برای کسب سود از معامله گری بیت کوین وجود داشته و شما به عنوان یک تریدر و سرمایه گذار می توانید با انتخاب استراتژی منطقی و هوشمندانه، سود خوبی را از آینده این ارز دیجیتال کسب کنید. در اصل بیش از 500 کریپتو در صرافی بایننس وجود دارد که به کاربران اجازه میدهد در تنوع بالایی اقدام به انجام معامله در این صرافی نمایند. این قرارداد در خصوص پیگیری تراکنشهای انجام شده بوده تا بایننس متوجه شود که تراکنشها در نهایت به حساب چه فردی (والت) واریز شده است.&;​&;᠎​.